donderdag 27 december 2012

Mens en lijden: Lied lijden


Iedereen heeft wel een dierbaar persoon verloren of heeft al bijna eens een dierbare verloren. Ik vind het belangrijk dat als je een dierbare verliest je hem blijft herdenken en blijft meedragen in je hart tijdens je leven. Zoals onderstaande liedjes: je moet fysiek afscheid nemen maar volledig afscheid niet je draagt de persoon altijd mee. De persoon zou zelf ook willen dat je aan hem/haar blijft denken en als ik daar bij stil sta zou ik dat ook graag hebben mest ik er niet meer zijn dat de achtergeblevenen aan me blijven denken en ik denk dat iedereen dit wel wil.

1 opmerking:

  1. dat is waar , maar soms kan je het na een tijd nog niet geloven en denk je als je naar de persoon gaat dat hij daar nog steeds is.. het is echt hard! mooi opgemaakt zou ik zeggen , doe zo voort ;)

    BeantwoordenVerwijderen